Sukcesy Cezarego Pazury można by wymieniać bez końca. Kariera aktora trwa w najlepsze, a Pazura, jak niemal każdy człowiek sukcesu, lubi luksusowe smaczki. Jednym z takich przejawów przywiązania do produktów z półki premium, jest potężny wóz, jakim aktualnie jeździ legenda polskiego kina. Cezary Pazura wraz ze swoją żoną Edytą Pazurą, zostali przyłapani w wielkim Land Roverze Discovery. Chodzi o auto piątej generacji, którego konstrukcja łączy luksus z dostosowaniem do bardzo ciężkiej pracy w terenie.
Budowany od ponad 30 lat Land Rover Discovery, w aktualnej wersji jest dostępny w Polsce od początku 2017 roku. Przetestowaliśmy ten samochód - KLIKNIJ i ZOBACZ. Postawienie go na zupełnie nowej platformie sprawiło, że stał się 400 kg lżejszy od poprzednika, jest znacznie lepiej wyposażony oraz naszpikowany systemami wsparcia kierowcy, dbającymi o bezpieczeństwo. W modelu tym można liczyć m.in. na skórzaną tapicerkę z podgrzewanymi i wentylowanymi siedziskami, pneumatyczne zawieszenie, 7 miejsc czy nawet do 9 portów USB, aby w długiej podróży każdy miał dostęp do źródła zasilania przenośnych urządzeń. Dodatkowo w podłokietniku jest możliwość zamontowania lodówki czy zamówienia specjalnej bransoletki na nadgarstek, zamiast tradycyjnego kluczyka.
Przeczytaj również: Gwiazda na masce i brązowe skóry! Klaudia El Dursi kocha luksusowe fury - ZDJĘCIA
Land Rover Discovery to terenowy pojazd dostępny z różnymi silnikami. Podstawową jednostką benzynową jest 2-litrowy, 4-cylindrowy motor o mocy 300 KM i 400 Nm. Takie auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,3 sekundy. Kolejna benzynowa jednostka to już większy motor 3.0 V6 o mocy 360 koni mechanicznych, potrafiący rozbujać wielką szafę na kołach w 6,5 s do „setki”. Diesle są dwa i uzbrojono je w układ miękkiej hybrydy. Pierwszy 3.0 V6 produkuje moc 250 KM, a drugi 300 KM. Niezależnie od wersji wyposażenia, każdy silnik jest łączony z 8-stopniową skrzynią automatyczną oraz ze stałym napędem na cztery koła. Dostępne tryby jazdy pozwalają dostosować właściwości pojazdu do aktualnej sytuacji na drodze lub w terenie.
Za taki nowy samochód z podstawowym motorem benzynowym trzeba zapłacić w Polsce minimum 249 600 zł. To jednak tylko kwota wyjściowa, którą łatwo podbić wyborem większego silnika i oferowanymi opcjami w wyposażeniu. Za dopasiony samochód przyjdzie zapłacić nawet pół miliona złotych.