Zadziorny miejski samochód po trzech latach od wprowadzenia do sprzedaży, przechodzi wyraźny face lifting nadwozia. Przeprojektowana została dwuczęściowa osłona chłodnicy wraz z przednim zderzakiem. Klosze reflektorów nabrały mocniejszego wizerunku, a całkiem nowe lampy przeciwmgielne dodają autu świeżości. Samochód dostał również przeprojektowane wzory obręczy aluminiowych. Z tyłu nieco inaczej prezentować się będzie trzecie światło stopu LED, które teraz zostało zintegrowane ze spoilerem.
>>> Chevrolet Spark 1.2 16V - TEST, zdjęcia, wideo - WSZYSTKO o maluchu <<<
Zmiany nie ominęły też wnętrza wozu. W kabinie pasażerskiej znajdą się lepsze materiały wykończeniowe i poprawione elementy dekoracyjne. Najbardziej widoczną modernizacją będzie zmieniony projekt konsoli centralnej, z wkomponowanym dodatkowym schowkiem.
Pod maską Sparka pozostaną znane do tej pory silniki. Autko napędzane jest jednostkami benzynowymi. Pierwsza o pojemności 1 litra rozwija moc 68 KM, a większa 1.2-litrowa oferuje 82 KM. Oba silniki zadowalają się średnio 5 litrami paliwa na 100 kilometrów i wydzielają 118 gramów CO2 na kilometr.