Zadziorny miejski samochód po trzech latach od wprowadzenia do sprzedaży przeszedł wyraźny face lifting nadwozia. Przeprojektowana została dwuczęściowa osłona chłodnicy wraz z przednim zderzakiem. Klosze reflektorów nabrały mocniejszego wizerunku, a całkiem nowe lampy przeciwmgielne dodają autu świeżości. Samochód dostał również przeprojektowane wzory obręczy aluminiowych. Z tyłu nieco inaczej prezentuje się zderzak i trzecie światło stopu LED, które teraz zostało zintegrowane ze spoilerem. W palecie lakierów znalazły się dodatkowo nowe barwy.
>>> Chevrolet Spark 1.2 16V - TEST, zdjęcia, wideo - WSZYSTKO o maluchu <<<
Zmiany nie ominęły też wnętrza wozu. W kabinie pasażerskiej według producenta znajdują się lepsze materiały wykończeniowe, poprawione elementy dekoracyjne i nowe wzory tapicerki. Najbardziej widoczną modernizacją jest zmieniony projekt konsoli centralnej, z wkomponowanym dodatkowym schowkiem.
Pod maską Sparka pozostały znane do tej pory silniki. Autko napędzane jest małolitrażowymi jednostkami benzynowymi. Pierwsza o pojemności 1-litra rozwija moc 68 KM, a większa 1.2-litrowa oferuje 82 KM. Oba silniki zadowalają się średnio 5 litrami paliwa na 100 kilometrów i wydzielają 118 gramów CO2 na kilometr. W opcji znalazła się instalacja LPG. Wyposażenie w nią kosztuje 3 990 zł.
Chevrolet Spark 2013 - CENA w POLSCE
wersja | LS | LS+ | LT | LT+ | LTZ |
silnik | 1.0 68 KM | 1.0 68 KM | 1.2 82 KM | 1.2 82 KM | 1.2 82 KM |
cena | 28 990 zł | 30 990 zł | 34 490 zł | 35 990 zł | 39 990 zł |
.