O ile w Genewie można było zobaczyć nawet samochody ze Stanów Zjednoczonych, cieszące się niezbyt dużą popularnością w Europie, tak do targów we Frankfurcie z rezerwą podchodzą nawet producenci niemieccy czy francuscy. Wiadomo już, że we wrześniu nie zobaczymy stoiska Alfy Romeo, luksusowej dywizji PSA – DS, nie będzie też Fiata, Infiniti, Jeepa, Mitsubishi, Morgana, Nissana, Peugeota czy Volvo. Kto więc się pojawi?
Zobacz też: Nowy Volkswagen Golf już w formie konceptu
BMW potwierdziło swoją obecność. Bawarska marka pochwali się nowym M5, serią 6 w wydaniu GT, zaprojektowanym od zera X3 oraz pozbawionym dachu i8. Wiemy też, że Honda pokaże we Frankfurcie nową, długo wyczekiwaną generację modelu CR-V. W kategorii SUV-ów zabłyśnie też Jaguar z nowym E-Pace, a Kia odsłoni na żywo auto o nazwie Stonic, który zastąpić ma starzejącą się Vengę. Seat nie pozostanie dłużny i pojawi się z małą Aroną, a Volkswagen pokaże Polo, które mieliśmy okazję oglądać z bliska.
Renault z kolei wjedzie do Frankfurtu z owianym tajemnicą Megane RS, a dla fanów hipersamochodów Mercedes ma nie lada gratkę – właśnie na wrzesień przewidziana jest premiera AMG Project One, którego zadaniem jest pokonanie Bugatti Chirona.
Salon Samochodowy we Frankfurcie zostanie otwarty dla zwiedzających już 16-go września. Wcześniej, przez dwa dni, trwać będą dni prasowe. Bilety zaczynają się od 12 euro.