Zacznijmy od samej nazwy. Po japońsku słowo „kiiro” oznacza „żółty” – to właśnie ten kolor towarzyszy szaremu lakierowi Ceramic. Nowoczesny odcień szarości przełamano jaskrawymi elementami w dolnej części przedniego zderzaka, wzdłuż progów oraz na tylnym zderzaku. Akcenty w kolorze „ostrej cytryny” dodają Jukowi dynamiki i prowokacji. Spojrzenia przyciągać ma również aluminiowe wykończenie dolnej krawędzi przedniego zderzaka oraz czarne, dedykowane wyłącznie dla topowej odmiany "Tekna" 19-calowe felgi. Sprawne oko dostrzeże również, że na lusterkach bocznych i dachu znalazł się specjalny wzór, który sprawia wrażenie, jakby spływał ku tyłowi auta pod wpływem wiatru.
W kabinie też jest ciekawie
Tapicerka w limitowanej wersji "Kiiro" została wykonana z połączenia czarnej i metalicznie szarej syntetycznej skóry. Oprócz nowego materiału, przednie i tylne siedzenia otrzymały żółte przeszycia. Takie same akcenty znalazły się na centralnym podłokietniku, konsoli środkowej, panelach przednich drzwi oraz na miękkim obiciu deski rozdzielczej. Poza niebanalnym wyglądem nowa wersja będzie rzecz jasna dobrze wyposażona.
Na pokładzie znajdzie się m.in. system multimedialny NissanConnect, współpracujący z Apple CarPlay i Android Auto, 8-calowy ekran info-rozrywki z wbudowaną nawigacją TomTom z funkcją Live Traffic oraz wiele systemów bezpieczeństwa tj. inteligentny system hamowania awaryjnego z funkcją rozpoznawania pieszych i rowerzystów, inteligentny tempomat, system rozpoznawania znaków drogowych, inteligentny asystent pasa ruchu, alarm ostrzegający o ruchu poprzecznym z tyłu oraz aktywny system monitorowania martwego pola.
Co pod maską?
Mały nietoperz będzie napędzany 3-cylindrowym benzyniakiem o mocy 114 KM i 200 Nm. Standardowo samochód wyposażony jest w sześciobiegową, manualną skrzynię biegów, ale dostępna jest również dwusprzęgłowa przekładnia automatyczna z manetkami przy kierownicy. Do sprzedaży na Starym Kontynencie trafi jedynie 5000 egzemplarzy - cen na razie nie znamy.