Toyota Hilux z pakietem Sports Line Black Bison Edition od WALD International, otrzymała bogaty zestaw akcesoriów, w tym przedni i tylny spojler, nakładki na błotniki z ozdobnymi listwami, boczne dokładki tylnego zderzaka, spojler dachowy i potrójną końcówkę układu wydechowego. Ogromne wrażenie robią potężne wloty powietrza na masce i specjalne światła LED. WALD opracował również trzy rodzaje obręczy kół 20- i 22 calowych, które poleca ubrać w opony Mud-Terrain.
Zobacz też: Jeszcze pick-up, czy już kamper? Zobacz hardkorową Toyotę Hilux Expedition V1
Tuningowany pojazd oparto na obecnej, ósmej generacji Hiluxa, który zadebiutował w 2016 roku. Auto zbudowane na ramie ma duże możliwości terenowe oraz systemy elektroniczne wspierające jazdę w poza asfaltem, w tym system aktywnej kontroli trakcji, funkcję wspomagania podczas zjazdu ze wzniesienia oraz funkcję wspomagania ruszania pod górę. Skrzynia ma ładowność do 1000 kg.
Porównaliśmy: Specjaliści od brudnej roboty. Toyota Hilux 2.4 D-4D 4x4 AT6 vs. Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI 4Motion DSG8
Hilux ma dołączany napęd na cztery koła z przekładnią rozdzielczą umożliwiającą wybór przełożeń szosowych lub terenowych. Tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu jest przystosowany do przenoszenia większego momentu obrotowego. Pod maską pracuje silnik D-4D 2.4 o mocy 150 KM z turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek (VTG) z intercoolerem. Motor rozwija 400 Nm momentu obrotowego w zakresie 1600-2000 obr./min. Napęd może być przekazywany za pomocą manualnej skrzyni biegów lub poprzez 6-stopniowy automat.