Obędzie się bez zaskoczeń w kwestii stylistyki. 308 zachowa znaną już bryłę, modyfikacjom ulegnie za to grill, linia zderzaka przedniego oraz kształt świateł przeciwmgielnych. Zmodyfikowane zostaną też światła do jazdy dziennej LED, które nie będą już nieco przestarzałymi punkcikami, lecz całkiem nowoczesnymi listwami świetlnymi. Nie zdziwi nas obecność dynamicznych kierunkowskazów, wcześniej dostępnych w wersji GT, a znanych przecież z Audi.
Zobacz też: Peugeot 3008 z tytułem Car Of The Year 2017
Z tyłu niewielkim zmianom ulegną światła, które teraz prawdopodobnie będą wykonane w technologii LED.
W polaryzującej kabinie zaszły zmiany (podzielono na przykład zegary), lecz dziwi fakt, że nie zdecydowano się na wykorzystanie wnętrza ze świetnego 3008. Takie zagranie budzi wątpliwości, bowiem 3008 ma już drugą generację i-Cockpitu, która zbiera świetne recenzję, a i obecny jest w nim ekran zastępujący zegary. Podobne rozwiązanie ma już przecież Volkswagen Golf.
Peugeot 308 po liftingu ma otrzymać zupełnie nowy silnik wysokoprężny o pojemności 1,5 litra i mocy 100 oraz 120 koni mechanicznych. Oficjalna premiera planowana jest na czerwiec.