Tym jeździ gwiazda Na Wspólnej. Luksus, prestiż i klasa. Nowy kosztuje PÓŁ MILIONA - ZDJĘCIA

2021-01-18 21:45

Joanna Jabłczyńska to polska aktorka telewizyjna, filmowa i dubbingowa, a także piosenkarka, radca prawny i ambasadorka wielu akcji charytatywnych. Mówiąc wprost, Joanna to osoba o wielu talentach, która nie boi się nowych wyzwań. Podobnymi cechami można by opisać jej samochód. Gwiazda na co dzień jeździ luksusowym i bardzo prestiżowym SUV-em, który został stworzony po to, aby radzić sobie we wszystkich warunkach. Co to za samochód?

Joannę Jabłczyńską na pewno większość z Was kojarzy z serialu TVN "Na Wspólnej" i nie ma w tym nic dziwnego, bowiem aktorka wcieliła się w rolę Marty Konarskiej już ponad 17 lat temu. Niemniej jednak, praca na planie popularnej produkcji to nie jedyne zajęcie gwiazdy. Joanna od lat pracuje także jako lektor. Jej głos mogliśmy usłyszeć w wielu filmach i grach. Na co dzień gwiazda prowadzi aktywny tryb życia i bardzo często wspiera akcje charytatywne.

Sprawdź: Serialowe gwiazdy i ich POJAZDY. Która aktorka ma NAJFAJNIEJSZY samochód?

Na każdą okazję

Ponieważ Joanny wszędzie jest pełno i musi być przygotowana na każdą okazję, w trudach życia codziennego pomaga jej potężny, brytyjski SUV. Autem, którym gwiazda podróżuje na co dzień, jest Range Rover czwartej generacji. Mowa oczywiście o flagowym modelu marki, który jest produkowany już od niemal 8 lat. Ten luksusowy mastodont mierzy 5 metrów długości, 2,2 metry szerokości i jest wysoki na 1,8 metra. Co więcej, jego rozstaw osi wynosi niewiele poniżej 3 metrów.

Zobacz: Lewandowska, Chodakowska i inne polskie FIT GIRL. Która z nich ma najlepsze auto?

Takie gabaryty czynią go największym autem, jaki brytyjski producent ma w swojej ofercie. Samochód został stworzony do podróżowania w najwyższej klasy komforcie, jednak poza utwardzonymi szlakami również radzi sobie świetnie. Bez problemu pomieści też bagaże na długi wakacyjny wypad (od 900 do 1943 litrów).

Jest czym jechać

Przez wszystkie lata produkcji w gamie silnikowej nie brakowało potężnych jednostek. Aktualnie w gamie silnikowej znajdują się 3-litrowe diesle oraz 3-litrowe benzyniaki o mocy od 300 do 400 KM. Nie brakuje też widlastych "ósemek" o mocy od 525 do 565 KM. Dla miłośników elektryfikacji producent przygotował jednostki hybrydowe typu plug-in (2-litry, 404 KM). Ponieważ Joanna nie chwali się oznaczeniami, ciężko nam stwierdzić, o jakiej wersji konkretnie mowa w jej przypadku.

Kosmicznie drogi

Prestiżowy kolos z Wielkiej Brytanii to nie tania zabawka. W polskim cenniku najtańszy wariant to HSE z 3-litrowym dieslem o mocy 300 KM. Taka przyjemność to wydatek co najmniej 508 900 zł, a pamiętajmy, że jest to koszt auta bez opcjonalnego wyposażenia. Najdroższe odmiany  tego modelu potrafią kosztować około 1 miliona złotych. Zważywszy na długą listę opcji i możliwych konfiguracji, przy "składaniu" swojego wymarzonego egzemplarza można nieźle zaszaleć.