Kiedyś nie było go na to stać. Dziś TAK WOZI się Rafał Maślak - ZDJĘCIA

2021-02-19 9:52

Rafał Maślak, kiedyś zwykły szary chłopak z małej wsi w województwie lubuskim, dziś gwiazdor wiodący jedwabne życie w Warszawie. Utytułowany Mister Polski 2014 znany jest także z udziału w wielu telewizyjnych produkcjach, takich jak "Dance Dance Dance" czy "Ninja Warrior". Sławny fotomodel na pierwszym miejscu stawia rodzinę i swoich fanów, ale i na motoryzację lubi znaleźć trochę czasu. Czym jeździ prywatnie?

Piękna żona, cudowny synek i nowy dom - Rafał Maślak wiedzie szczęśliwe życie, o jakim wielu może tylko pomarzyć. Początki nie były jednak łatwe, ponieważ do 2014 roku Rafał był zwykłym szarym chłopakiem z małej wsi. Jego życie zmieniło się nie do poznania, kiedy w wygrał konkurs Mister Poland 2014. Od tamtej pory Maślak zaczął pojawiać się na wybiegach, sesjach zdjęciowych, a nawet programach telewizyjnych i serialach.

Zobacz również: Moc WCISKA w fotel! Jerzy Dudek JEŹDZI TYM! To rodzinna petarda - ZDJĘCIA

Rafała mogliśmy zobaczyć m.in. programach "Dance Dance Dance" i "Ninja Warriors Polska” oraz w kilku serialach. Fotomodel wystąpił w: "Drugiej Szansie", "Na sygnale", "Na dobre i na złe”, "Za marzenia". 

Jeździ luksusową bryką

Rodzina, treningi i sesje fotograficzne to nie wszystko, co sprawia mu radość. Od czasu do czasu Rafał lubi skubnąć dobrej motoryzacji. Prywatnie gwiazdor jeździ luksusowym liftbackiem spod znaku czterech pierścieni. W jego garażu stoi Audi A5 Sportback (8T) pierwszej generacji po faceliftingu, który został przeprowadzony w 2011 roku. Pod maską pracuje silnik diesla 2.0 TDI. Czarny lakier i chromowane elementy ozdobne w połączeniu ze sportową linią nadwozia S line i pakietem S line interieur sprawiają, że auto prezentuje się naprawdę zacnie.

Zobacz: Tak Audi A5 Sportback zmieniło się przez 10 lat. Porównanie pierwszej generacji 8T i drugiej F5

Auto modela jest wyposażone m.in. w podnoszącą komfort jazdy automatyczną skrzynię biegów i skórzaną tapicerkę. Dzięki pojemnemu bagażnikowi i oszczędnemu silnikowi, to dobre auto długie wyprawy. Wysokoprężna jednostka jest żwawa i elastyczna, ale jednocześnie nie zużywa dużo paliwa. Ile kosztuje taki samochód? Produkcja pierwszej generacji A5 Sportback została zakończona w 2016 roku. Na rynku wtórnym ceny są zróżnicowane i zależą od stanu samochodu, rocznika i jego historii. Na A5 po liftingu trzeba przygotować od 50 do 80 tys. zł.