Praca aktora wiąże się z częstym zmienianiem lokalizacji. Występy w teatrze, przemieszczanie się z jednego planu zdjęciowego na drugi, załatwianie różnych codziennych spraw. W prowadzeniu aktywnego życia zawodowego przydatny jest komfortowy i żwawy samochód. Cezary Żak prywatnie od dawna jeździ autami klasy premium i najczęściej wybiera wygodne SUV-y. Miał między innymi dwa Mercedesy ML (pierwszej i drugiej generacji), BMW X1, a od niedawna jeździ Audi Q3. Czym szczególnym wyróżnia się ten pojazd z pierścieniami w logo, poza białym kolorem nadwozia?
Audi Q3 to kompaktowy SUV niemieckiej marki premium. Auto drugiej generacji zaprezentowano w 2018 roku (testowaliśmy ten model - ZOBACZ), zostało oparte na nowej platformie i zyskało całkowicie nowy design. W zgodzie z aktualną linią stylizacyjną czterech pierścieni, samochód otrzymał sześciokąty grill, charakterystyczne reflektory, wielokątny kształt tylnych lamp oraz sporo wyrazistych przetłoczeń na karoserii. Pojazd cechuje się nieco mocniej odsadzonym od ziemi zawieszeniem, a to sprawia, że wygodnie się do niego wsiada, pozycja za kierownicą jest wyższa, a sam samochód jest w codziennym użytkowaniu praktyczny i komfortowy. Projekt wnętrza to koncepcja technicznej estetyki oraz połączenia tradycyjnych przycisków z obsługą dotykową oraz przedstawiania danych na wyświetlaczach. O łatwość prowadzenia i bezpieczeństwo jazdy dba arsenał systemów aktywnie wspierających kierowcę.
Przeczytaj też: Taką SZYBKĄ FURĄ jeździ gwiazdor serialu „Rodzinka.pl”. Robi „setkę” w 4,9 sekundy - ZDJĘCIA
Audi Q3 drugiej generacji występuje z silnikami benzynowymi oraz wysokoprężnymi - oferta zawiera jednostki: 35 TFSI (1.5 l 150 KM), 45 TFSI (2.0 245 KM), 35 TDI (2.0 150 KM) i 40 TDI (2.0 200 KM). Napęd podstawowo trafia na przód, a w połączeniu z jednostkami 40 TDI i 45 TFSI pojawia się w podstawie napęd quattro. Tylko z bazową jednostką 35 TFSI łączona jest manualna 6-biegowa skrzynia. Wszystkie pozostałe odmiany otrzymują zawsze automatyczną przekładnię 7-biegową S tronic, która przy podstawowym motorze 35 TFSI jest opcjonalna. Poprzez szeroką i elastyczną możliwość konfiguracji, oferta jest skierowana do szerszego grona zainteresowanych. Na takie nowe auto w zależności od wersji wyposażenia, które może być bardzo bogate, trzeba w Polsce przeznaczyć od 140 tys. zł do nawet 300 tys. zł.