Pewność na niestabilnych nawierzchniach i brak emocji za kierownicą? To nie dla Jarosława Jakimowicza! Filmowy idol z dawnych lat, zupełnie tak samo jak Cichy z „Młodych Wilków” wybiera nieszablonowe samochody. Aktualnie przypływ adrenaliny na drodze zapewnia aktorowi bardzo agresywnie wyglądający Ford Mustang. To czarne auto dosłownie wymaga silnej ręki od kierowcy, ponieważ posiada napęd na tylną oś i jest bardzo narowiste. Mustangi z ciężkim przodem słyną z nadsterowności, tendencji do jazdy bokiem i lądowania w rowach lub na słupach. Ten samochód szczególnie w zimowych warunkach potrafi zaskoczyć nagłą utratą przyczepności i wywinąć użytkownikowi niezły numer. Mustang Jakimowicza to model piątej generacji po liftingu (produkcja w latach 2009-2014). Wóz ten jest napędzany benzynowym silnikiem V6 o pojemności 3.7 litra i mocy 305 koni mechanicznych. Za takie używane auto trzeba zapłacić w Polsce około 50-60 tys. zł.
Magdalena Ogórek jeździ BMW X1
Znacznie lepszym i bezpieczniejszym wyborem do jazdy w zimie jest SUV. Samochód, którym jeździ Magdalena Ogórek to pojazd o totalnie innych właściwościach jezdnych w stosunku do sportowej maszyny Jakimowicza. Auto prezenterki to BMW X1 drugiej generacji (wprowadzone na rynek w 2015 roku). Ten wyżej zawieszony nad ziemią pojazd pozycjonowany w klasie premium, jest nafaszerowany systemami bezpieczeństwa ułatwiającymi prowadzenie i gwarantuje pewność jazdy na niestabilnych nawierzchniach.
ZOBACZ TEŻ: Kasia Cichopek ZA KÓŁKIEM. Gwiazda „M jak miłość” jeździ luksusowym SUV-em - ZDJĘCIA
Na samochodzie Ogórek nie ma oznaczeń wersji, przez co ciężko powiedzieć, jaki silnik napędza BMW dziennikarki. Pod maską producent stosował wydajne silniki benzynowe i wysokoprężne BMW TwinPower Turbo. Jednostki benzynowe pojawiają się w wersjach o mocy 140 KM, 192 KM i 231 KM. Diesle to motory o mocach: 150 KM, 190 KM i 231 KM. Napęd podstawowo trafia na koła przednie, co ułatwi prowadzenie w zimie, a opcjonalnie w wersjach xDrive pojawia się napęd na cztery koła, świetnie spisujący się w trudnych warunkach. Słabsze jednostki łączono z manualną skrzynią 6-biegową, a mocniejsze z poprawiającą komfort użytkowania przekładnią automatyczną. Koszt takiego samochodu na rynku wtórnym jest mocno zależny od wersji wyposażenia i waha się od 80 do 120 tys. zł.