Katarzyna Pakosińska w zdominowanym przez mężczyzn środowisku kabaretowym, czuje się jak przysłowiowa ryba w wodzie. Ma do siebie ogromy dystans, potrafi sypnąć żartem na zawołanie, a na scenie bawi widownię do rozpuku. Nawet w życiu prywatnym artystka otacza się przedmiotami, których już sam wygląd potrafi wywołać uśmiech. Taki jest właśnie jej samochód, którego design przypomina uśmiechniętą pyzatą buzię. Chodzi o Volkswagena Beetle Cabriolet oferującego przyjemność jazdy z wiatrem we włosach. Auto bezpośrednio nawiązuje do pierwszego Garbusa Cabrio (Volkswagen typ 15) z 1949 roku i jest ostatnią generacją sympatycznego, zaokrąglonego Volkswagena bez dachu. O tym, że Pakosińska uwielbia Garbusy wiadomo nie od dziś, co zresztą gwiazda czasami podkreśla w swoich postach na Instagramie.
Zobacz też: Jego role w serialach „Ranczo” i „Miodowe lata” kochają wszyscy. TYM prywatnie jeździ Cezary Żak - ZDJĘCIA
Volkswagen Beetle to auto nawiązujące do ikonicznego Garbusa. Model ten bazujący na płycie podłogowej Golfa, był produkowany w latach 2011-2019 wyłącznie w Puebla (fabryka w Meksyku). Auto występowało w dwóch odmianach nadwozia - zamkniętym i jako otwarty kabriolet. Współczesny „żuczek” pojawił się w wielu wersjach wyposażenia i edycjach specjalnych. Beetle nazywany żartobliwie „pudernicą”, ze względu na swój uroczy wygląd był i wciąż jest obiektem marzeń wielu kobiet. W okresie produkcji ten nieźle wyposażony pojazd przechodził różne modernizacje stylistyczne i techniczne. W Europie do napędu służyły 4-cylindrowe silniki benzynowe TSI (1.2 105 KM, 1.4 150/160 KM, 2.0 200/210 KM) i wysokoprężne TDI (1.6 105 KM, 2.0 140 KM), łączone z manualnymi skrzyniami biegów oraz automatami. W Ameryce dostępny był jeszcze 5-cylindrowy motor 2.5 litra o mocy 170 KM.
Niestety Volkswagen Beetle okazał się na tyle niszowym samochodem, że nie doczekał się następcy. Niemiecki koncern 10 lipca 2019 roku zakończył trwającą kilka dekad historię Garbusa. Ile kosztuje używany Volkswagen Beetle Cabriolet? Ceny są zależne od rocznika, przebiegu oraz jednostki napędowej i kształtują się od 50 do nawet 80 tysięcy złotych.