Toyota C-HR w roku modelowym 2021 zaoferuje klientom jeszcze więcej. Crossover łączący atrakcyjny wygląd z pewnym prowadzeniem i niskoemisyjnym układem napędowym, zyskał odmianę, jakiej do tej pory nie było. C-HR GR Sport to wersja inspirowana modelami z linii GR oraz barwami TOYOTA GAZOO Racing. Od strony stylistycznej pojawił się specjalnie zaprojektowany pas przedni z czarnym tłem emblematu marki, a także przyciemnionym wnętrzem kloszy lamp. Środkową część zderzaka oraz otoczenie lamp przeciwmgielnych wykończono w kolorze Piano Black. Całość uzupełnia grill w kolorze ciemnego chromu, a także nowy spojler przedni o agresywnych liniach. Dekoracyjne osłony drzwi są także w kolorze Piano Black, a 19-calowe felgi mają nowy wzór. Z tyłu emblemat marki Toyota umieszczono również na czarnym tle, otoczenie świateł jest w kolorze Piano Black, a dolna część zderzaka została specjalnie zaprojektowana do tego modelu. Całość uzupełnia logo GR Sport.
Przeczytaj również: TEST, OPINIA - Toyota Corolla TS Kombi GR Sport. Została przyprawiona na ostro, ale posmakuje nawet dzieciom
We wnętrzu deska rozdzielcza została wykończona listwą dekoracyjną w kolorze Cool Silver, a fotele tapicerką skórzaną z elementami Alcantary, poprzeszywaną czerwoną i szarą nicią – to bezpośrednia inspiracja kolorystyką serii GR. Specjalnie do tej wersji modelu kierownicę obszyto perforowaną skórą. Przeszycia czerwoną nicią znajdziemy także przy lewarku zmiany biegów. Do tego dochodzą nakładki progowe, logotypy GR Sport, przycisk Start z logo GR, a także animacja ekranu TFT z akcentami GR.
Wersję GR Sport wyposażono w przyciemniane szyby tylne, inteligentny kluczyk, przednie światła w technologii LED, automatycznie składane lusterka, podgrzewanie przednich foteli oraz elektryczną regulację fotela kierowcy, a na liście opcji znajdziemy system nawigacji satelitarnej Toyota Touch 2 with GO oraz wyjątkowy system Premium Audio JBL z 8 głośnikami i subwooferem. Standard obejmuje pakiet systemów wsparcia Toyota Safety Sense, który został wzbogacony o nowe systemy bezpieczeństwa czynnego.
Wersja GR Sport ma wyjątkowe dla tego modelu opony oraz przeprojektowane zawieszenie i układ kierowniczy, które jeszcze lepiej wykorzystują potencjał podwozia i oferują dynamiczne prowadzenie przy zachowaniu poziomu komfortu, z którego słynie cała gama Toyoty C-HR. Na felgi trafiły opony Continental Premium Contact 6 (225/45). Za napęd odpowiadać będzie hybrydowy układ, który jest połączeniem jednostki 2.0 litra o mocy 184 KM z motorem elektrycznym, bezstopniowej skrzyni biegów i akumulatora gromadzącego energię odzyskiwaną w procesie rekuperacji.
Sprzedaż Toyoty C-HR w wersji GR Sport rozpocznie się w Polsce w styczniu 2021 roku.