Pomimo tego, że akcja serwisowa samochodów Volkswagena jest jedną z najgłośniejszych w historii, a niektóre stowarzyszenia wnoszą oskarżenia do sądów, klienci najwyraźniej nie zwracają na to najmniejszej uwagi.
Zobacz też: Pierwszy polski pozew zbiorowy przeciwko Volkswagenowi
Każdy miesiąc tego roku to kolejne wzrosty w stosunku do 2015 roku, kiedy to pojawiły się pierwsze informacje aferze spalinowej. Co więcej, w marcu oraz lipcu Volkswagen był najczęściej wybieraną marką w Polsce. Od początku tego roku Volkswagen sprzedał ponad 30 400 pojazdów. To o 31,53% więcej niż w analogicznym okresie 2015 roku.
W samym wrześniu odnotowany wzrost wyniósł 19,05%. Nie dziwią liderzy zestawienia. Najczęściej z salonów wyjeżdżają Golfy (8851 samochodów) oraz Passaty (6296 egzemplarzy).
"Świetne wyniki rejestracji nowych Volkswagenów to zasługa szerokiej gamy samochodów dopasowanych do współczesnych oczekiwań naszych Klientów oraz faktu, jak łatwo stać się ich posiadaczem." - mówi Michał Szaniecki, dyrektor działu marketingu.