Najnowsze wersje muscle caru robią piorunujące wrażenie. W obu przypadkach zastosowano aluminiową pokrywę silnika z wielkim wlotem powietrza. Odmiana Hellcat wyróżnia się inaczej zarysowanymi zderzakami i zmodyfikowanym tylnym spoilerem. Oba warianty Challengera wyposażono w 20-calowe obręcze ze stopów lekkich. Edycję Hellcat można łatwo rozpoznać po felgach w czarnym matowym kolorze. Za odpowiednią przyczepność sportowego Dodge'a odpowiadają wyczynowe opony Pirelli P Zero Nero w rozmiarze 275/40.
Wnętrze Challengera wykończono w stylu łączącym sport z luksusem. Nie zabrakło szlachetnych materiałów takich jak prawdziwe aluminium, czy naturalna skóra nappa i alcantara. Podążając za najnowszymi trendami, zastosowano duży wyświetlacz dotykowy o przekątnej 8,4 cala, za pomocą którego obsłużymy wszystkie funkcje systemu multimedialnego i komputera pokładowego.
Przecztaj też: Dodge obraża! Środkowy palec wymierzony w konkurencję
W samochodach o tak bezkompromisowych charakterze niewątpliwie najciekawszą kwestią jest jednostka napędowa. Pod maską Challenngera SRT znalazł się motor HEMI w układzie V8 o pojemności 6.4 litra. Tak potężny silnik dostarcza moc 492 KM i 643 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Hellcat został wyposażony w jednostkę 6.2-litrową jednostkę HEMI V8 wspieraną kompresorem. W tym wypadku nie podano dokładnej mocy, jednak według zapewnień wynosi ona ponad 600 KM. Zarówno wersję SRT, jak i SRT Hellcat można wybrac z 6-biegową skrzynią manualną lub 8-stopniowym automatem.