Nowe BMW Serii 7 G11 w oficjalnych materiałach WIDEO
Ujęcia zewnętrzne
Nowe BMW Serii 7 to dwie wersje nadwoziowe - auto występować będzie ze standardowym i powiększonym rozstawem osi. Wygląd zewnętrzny to reinterpretacja znajomego języka designu BMW. Nadwozie to połączenie ekskluzywności drzemiącej w bryle sedana, z charakterystycznymi detalami stosowanymi tylko przez bawarską markę. W opcji można zamówić nawet Pakiet M Sport, podkreślający sportową charakterystykę Serii 7. Dostępne będą też designerskie pakiety Pure Excellence oraz BMW Individual Design Composition wydobywające z auta jeszcze więcej luksusu.
Zobacz: Najnowsza generacja BMW Serii 7 rozbita podczas testów
Flagowiec dzięki zastosowaniu technologii EfficientDynamics, jest lżejszy nawet o 130 kg. Niższą masę własną osiągnięto dzięki szerszemu zastosowaniu różnych kompozytów w budowie auta. Najlepsza aerodynamika w klasie i nowoczesne silniki wpływają na mniejsze zużycie paliwa. Standardowo montowane są w pełni diodowe lampy główne LED, a jako opcja pojawiają się laserowe lampy główne z systemem przeciwoślepieniowym BMW Selective Beam o zasięgu 600 m. Wnętrze to imponująca precyzja w konstrukcji detali, najwyższej jakości materiały i ekskluzywne wykończenie z bogatym przekrojem innowacji i multimediów.
O najwyższy komfort jazdy zadba pneumatyczne resorowanie z automatycznym samopoziomowaniem obu osi oraz dynamiczna kontrola amortyzatorów DDC w standardzie. W podstawie znajduje się też sterownik Driving Experience Control, obejmujący teraz także tryb ADAPTIVE, który dostosowuje nastawy samochodu do stylu jazdy kierowcy oraz charakteru drogi. Opcjonalnie pojawia się system czterech kół skrętnych Integral Active Steering, dostępny teraz również w połączeniu z napędem na cztery koła BMW xDrive. W nowym BMW serii 7 debiutuje także dodatkowy system kontroli układu jezdnego Executive Drive Pro (redukowanie wychyleń nadwozia podczas dynamicznej jazdy po zakrętach).
Sprawdź: Druga generacja BMW X1 oficjalnie zaprezentowana
Pod maską klient znajdzie nowe rzędowe silniki 6-cylindrowe benzynowe i wysokoprężne. Jest najnowsza generacja technologii BMW TwinPower Turbo, czy udoskonalony silnik V8. W standardzie napęd wędruje na koła tylne, a opcjonalnie można zamówić napęd na wszystkie koła xDrive. Siła napędowa przenoszona jest za pośrednictwem 8-stopniowej automatycznej skrzyni biegów Steptronic. Do palety dodano model BMW 740e - hybrydę typu plug-in z silnikiem benzynowym i elektrycznym, o łącznej mocy systemowej 240 kW/326 KM. Wszystkie jednostki spełniają normę Euro 6.
.
Nowe BMW Serii 7 G11 - silniki, osiągi, spalanie
BMW 750i xDrive (750Li xDrive): silnik benzynowy V8 o pojemności 4395 cm3 z technologią BMW TwinPower Turbo. Moc 450 KM przy 5500-6000 obr./min. i 650 Nm przy 1800-4500 obr./min. Przyspieszenie 0-100 km/h w 4,4 s, prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 8,3-8,1 l/100 km, emisja CO2 194-189
BMW 740i (BMW 740Li): silnik benzynowy rzędowy o pojemności 2998 cm3, 6-cylindrowy z technologią BMW TwinPower Turbo. Moc maksymalna 326 KM przy 5500-6500 obr./min. i 450 Nm przy 1380-5000 obr./min. Przyspieszenie 0-100 km/h 5,5 s, prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 7,0-6,6 l/100 km, emisja CO2 164-154 g/km (164-154).
BMW 730d (BMW 730Ld): silnik rzędowy wysokoprężny o pojemności 2993 cm3, 6-cylindrowy z technologią BMW TwinPower Turbo. Moc maksymalna 265 KM przy 4000 obr./min. i 620 Nm przy 2000-2500 obr./min. Przyspieszenie 0-100 km/h 6,1 s, prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 4,9-4,5 l/100 km, emisja CO2 129-119 g/km (132-122).
BMW 730d xDrive (BMW 730Ld xDrive): silnik rzędowy wysokoprężny o pojemności 2993 cm3, 6-cylindrowy z technologią BMW TwinPower Turbo. Moc maksymalna 265 KM przy 4000 obr./min. i 620 Nm przy 2000-2500 obr./min. Przyspieszenie 0-100 km/h 5,8 s, prędkość maksymalna 250 km/h, średnie spalanie 5,2-4,8 l/100 km, emisja CO2 137-127 g/km.
BMW 740e (BMW 740Le, BMW 740Le xDrive): silnik rzędowy benzynowy o pojemności 1997 cm3, 4-cylindrowy z technologią BMW TwinPower Turbo. Moc maksymalna 258 KM przy 5000-6500 obr./min. i 400 Nm przy 1250-4800 obr./min. Technologia BMW eDrive z synchronicznym silnikiem elektrycznym – moc maksymalna 70 kW/95 KM i 250 Nm. Baterie litowo-jonowe wysokoprądowe. Łączna moc systemowa 240 kW/326 KM, przyspieszenie 0-100 km/h 5,6 s (740Le: 5,7, 740Le xDrive: 5,5 s), prędkość maksymalna 240 km/h (na silniku elektrycznym do elektronicznie ograniczona 120 km/h), średnie spalanie 2,1 l/100 km, 12,5 kWh/100 km, emisja CO2 49 g/km (49/53).
Polub SuperAuto24.pl na Facebooku
Ujęcia w ruchu
Wnętrze samochodu