W związku z tym Francuzi wiążą z DS-ami duże nadzieje i plany. Docelowo 15 procent sprzedaży całego koncernu PSA mają stanowić ekskluzywne modele tej linii. Aby sprostać tym oczekiwaniom na całym świecie powstanie 200 specjalnych salonów. 30 z nich w samych Stanach Zjednoczonych. Duży nacisk położony zostanie na rynki azjatyckie – głównie Chiny.
Przeczytaj również: TEST Citroen DS5 2.0 BlueHDI So Chic: lekcja francuskiej elegancji
PSA podało, że 2/3 sprzedawanych DS-ów trafia do właścicieli, którzy wcześniej nie miały styczności z Peugeotami czy Citroenami. Sprzedawane obecnie DS3, DS4 i DS5 będą oddzielać się od Citroena przy okazji faceliftingów i premier nowych modeli. Według danych IBRM Samar w 2014 roku z polskich salonów wyjechało 851 aut ze znaczkiem DS.