Dotychczasowe auto kojarzyło się z awangardowym wyglądem i taki design też pozostał. Z zewnątrz zmiany są delikatne: objęły przód auta gdzie na grillu pojawiło się nowe logo DS, lekko przestylizowano światła oraz zderzak przedni. Cała linia nadwozia pozostała niezmieniona a na kołach zamontowano nowe wzory felg aluminiowych. Tył DS5 otrzymał odświeżone lampy tylne oraz logo marki na klapie bagażnika. Francuzi chwalą się, że wewnątrz wyeliminowano niepotrzebnych 12 przycisków.
Przeczytaj też: TEST Citroen DS5 2.0 BlueHDI So Chic: lekcja francuskiej elegancji
Niewiele zmian spotkamy w palecie napędowej. Standardowo oferowane są trzy silniki: jeden benzynowy - 1.6 THP 165 KM i dwa diesle z rodziny BlueHDI - 120 KM i 180 KM. Dodatkowo w ofercie pojawi się odmiana hybrydowa oparta o 163-konnego diesla współpracującego z 37-konną jednostką elektryczną. Za przeniesienie napędu odpowiadać ma 6-biegowa przekładnia manualna lub 6-biegowy automat.
Nowy DS5 powinien trafić do sprzedaży w okolicach połowy 2015 roku.