Hybrydowy model będzie nazywał się DS7 Crossback E-Tense i wzorem hybryd Peugeota będzie odmianą Plug-in. Do napędu francuskiego SUV-a posłuży czterocylindrowy turbodoładowany silnik 1.6 o mocy 200 KM. Jednostkę spalinową będą wspomagały dwa 110-konne silniki elektryczne – po jednym na każdej z osi. To dokładnie to samo rozwiązanie, jakie Peugeot zaproponował w swoim flagowym sedanie, modelu 508. Moc systemowa ma oscylować wokół 300 KM, a maksymalny moment obrotowy generowany przez układ napędowy będzie wynosił 450 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h ma zająć 6,5 sekundy.
Bateria jaka zostanie umieszczona w DS7 Crossback E-Tense będzie miała pojemność 13,2 kWh, co umożliwi przejechanie około 50 kilometrów jedynie na prądzie (wg. WLTP). Korzystając z napędu elektrycznego rozpędzimy się do 135 km/h.
Marka twierdzi, że pełne naładowanie baterii przy użyciu ściennej szybkiej ładowarki 32A będzie możliwe w ciągu dwóch godzin. Korzystając z domowego gniazdka, zajmie to 8 godzin.
Co ciekawe, producent deklaruje, że na montażu baterii nie ucierpi przestrzeń bagażowa. Wraz z hybrydowym rozwiązaniem napędowym pojawią się odświeżone wzory 19-calowych felg aluminiowych oraz nowy lakier Crystal Grey.