Seat Tarraco e-HYBRID (2021)

i

Autor: Seat Seat Tarraco e-HYBRID (2021)

Duży, przestronny i hybrydowy. Znamy polskie CENY Seata Tarraco e-HYBRID - CENNIK

2021-04-21 14:14

Pierwszy hybrydowy SUV z Martorell jest już dostępny w polskich salonach! Seat Tarraco e-HYBRID, napędzany hybrydową jednostką o łącznej mocy 245 KM i 400 Nm potrafi na jednym ładowaniu przejechać prawie 50 kilometrów. Wiemy jak jest wyposażony i ile kosztuje!

Seat Tarraco e-HYBRID, zaraz po Leonie e-HYBRID, jest drugim oferowanym w Polsce zelektryfikowanym modelem hiszpańskiej marki. Pod maską tego rodzinnego SUV-a pracuje napęd hybrydowy plug-in łączący silnik benzynowy 1,4 litra TSI o mocy 150 KM z motorem elektrycznym, który generuje 115 KM (85 kW). W efekcie łączna moc na poziomie 245 KM i 400 Nm, pozwala za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni automatycznej przyspieszyć do pierwszej "setki" w 7,5 sekundy.

Sprawdź: Seat Ibiza i Seat Arona po liftingu. Duże zmiany we wnętrzu i wyposażeniu - ZDJĘCIA, WIDEO

Seat Tarraco FR (2021)

i

Autor: Seat Seat Tarraco FR (2021)

Do 50 km na prądzie

Człon e-HYBRID zobowiązuje. Tarraco w odmianie hybrydowej przechowuje energię elektryczną w akumulatorach litowo-jonowych o łącznej pojemności 13 kWh. Baterie są umieszczone nisko w tylnej części nadwozia, co pozwoliło zapewnić bardziej równomierny rozkład masy na podwoziu. Na jednym ładowaniu hiszpański SUV, według deklaracji producenta, może przejechać do 50 km na samym prądzie, dzięki czemu może zapewnić zasięg do 720 km bez konieczności tankowania.

Domyślnie na prądzie

Seat Tarraco e-HYBRID zawsze uruchamia się w trybie całkowicie elektrycznym, jeśli tylko poziom naładowania akumulatorów na to pozwala. Samochód przełączy się automatycznie na tryb hybrydowy, kiedy pojemność baterii spadnie poniżej określonego poziomu lub jeśli prędkość pojazdu przekroczy 140 km/h. Kierowca ma również możliwość ustalenia pożądanego stopnia naładowania akumulatorów w trybie Hybrid. Uzupełnienie akumulatorów poprzez port ładowania umieszczony z przodu samochodu zajmuje 3,5 godziny (przy użyciu ładowarki o mocy 3,6 kW) lub 5 godzin (przy użyciu systemu domowego o mocy 2,3 kW).

Seat Tarraco e-HYBRID (2021)

i

Autor: Seat Seat Tarraco e-HYBRID (2021)

Komfortowy i bezpieczny

Wnętrze hybrydowego Tarraco e-HYBRID zapewnia podróżnym poczucie wygody i bezpieczeństwa. Subtelne zmiany wizualne pozwoliły na zaakcentowanie nowych możliwości hybrydowego SUV-a, czego przykładem jest zupełnie nowa podświetlana dźwignia zmiany biegów oraz dwa specjalne przyciski: e-Mode i s-Boost. Samochód zapewnia przestrzeń bagażową o pojemności 610 litrów.

Zobacz: Nowy Seat Leon eHybrid już w sprzedaży. Poznaj CENY hiszpańskiego kompakta z wtyczką - CENNIK

Niskoemisyjny model jest ponadto oferowany z kompletem sprawdzonych systemów bezpieczeństwa, tj. adaptacyjny tempomat czy asystent parkowania. Pozwalają one na bezpieczną podróż na trasie oraz bezproblemowe parkowanie. W standardowym wyposażeniu modelu znajdziemy również m.in. asystent pasa ruchu (Lane Assist) czy system kontroli odstępu (Front Assist), który wykrywa również rowerzystów i pieszych. Bogaty zestaw opcjonalnych systemów i asystentów pozwoli dostosować samochód do własnych potrzeb. Przykładowo osoby, które często przewożą coś na holu, mogą postawić na system wspierający kierowcę podczas cofania i parkowania z przyczepą (Trailer Assist).

Seat Tarraco e-HYBRID (2021)

i

Autor: Seat Seat Tarraco e-HYBRID (2021)

Ceny w Polsce

Nowy Seat Tarraco e-HYBRID jest już dostępny w polskich salonach marki. Ceny modelu w wersji wyposażenia Xcellence zaczynają się od 182 900 zł lub 2235 zł/msc netto przy wyborze leasingu SEAT Financial Servies. 

Dane Techniczne

Silnik 1,4 TSI (150 KM) + motor elektryczny (115 KM)
Moc 245 KM i 400 Nm
0-100 km/h 7,5 s
Prędkość maks. 205 km/h (140 km/h w trybie elektrycznym)
Poj. akumulatorów 13 kWh
Deklarowany zasięg (WLTP) 49 km
Deklarowane spalanie (WLTP) 1.6-2.0 l/100km
Deklarowana emisja CO2 (WLTP) 37-46.4 g/km
Nasi Partnerzy polecają