Rywale w tym pojedynku są nam doskonale znani. Testowaliśmy zarówno Forda Mustanga w wersji Bullitt, jak i nową Toyotę GR Supra. Trudno o dwa auta, które grają w tym samym segmencie, a jednocześnie tak mocno się od siebie różnią.
Sprawdź nasze TESTY:
Ford Mustang Bullitt 5.0 V8 6MT: gwiazda kina akcji we współczesnym wydaniu - TEST, OPINIA, WIDEO
Ford napędzany jest 5-litrowym, wolnossącym V8, które bulgocze na niskich obrotach, a na wysokich ryczy jak opętane. Ma napęd na tył i manualną, 6-stopniową skrzynię. Prawdziwy wóz dla twardzieli, w którym 460-konny motor pozwala na zdarcie tylnych opon w rekordowym tempie.

i
340-konna Toyota ma zdecydowanie inny charakter. Choć dzieli podzespoły z BMW i czerpie z bawarskiej marki więcej niż niektórzy by chcieli, nie sposób odmówić jej japońskiego sznytu. Ten objawia się głównie w designie, ale i w niezwykłej precyzji i sztywności nadwozia, które w przeciwieństwie do spokrewnionego z nią BMW Z4 jest zamknięte.
Czy 340-konna, dwumiejscowa Supra ma szansę z potężnym Mustangiem? A może mniejsza masa i automatyczna skrzynia wystarczą jej, by odrobić znacznie niższą moc? Zobaczcie WIDEO, które odpowiada na to pytanie: