BMW wystartowało z kampanią promującą najmocniejsze auta serii M, której motto brzmi: "Witamy w M Town, gdzie zbyt wiele, to w sam raz". M Town jest wirtualną przestrzenią, w której właściciele sportowych BMW mają możliwość dzielenia się swoimi wrażeniami i opiniami na temat samochodów.
W reklamówkach M Town to miejsce niepodobne do żadnego innego - miejsce, w którym codzienne sytuacje można przeżywać w szczególny sposób. M Town jest wymyślonym miastem fanatyków koni mechanicznych i nie przedstawia żadnego realnie istniejącego miejsca. Zdjęcia do filmików promujących platformę oraz auta BMW M, zostały zrealizowane na ulicach Warszawy.
Cyfrowa kampania komunikacyjna jest uzupełnieniem ofensywy produktowej submarki BMW M w segmencie samochodów o wysokich i bardzo wysokich osiągach. Oprócz wprowadzenia nowych modeli, takich jak BMW M2 i M5 Competition oraz ekskluzywnych samochodów, jak BMW M3 CS, oddział BMW M oferuje szeroką gamę modelową z potencjałem silnego wzrostu sprzedaży. W ciągu ostatnich dziesięciu lat BMW M zwiększyło ponad trzykrotnie sprzedaż samochodów M i M Performance.