Postanowił więc wprowadzić szereg modyfikacji, które pomogą mu wyróżnić się w „tłumie” innych Murcielago.
Fabryczny model LP 650-4 Roadster wyróżnia się specjalnym pakietem nadwozia Grigio Telesto z szarym lakierem i pomarańczowymi akcentami wykończeniowymi, a także pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi oraz przezroczystą pokrywą silnika.
Przeczytaj koniecznie: Volkswagen New Compact Coupé - wypośrodkowany europejczyk?
Najwidoczniej takie zestawienie kolorystyczne nie odpowiadało nabywcy auta z numerem 2, dlatego zlecił pokrycie nadwozia czarnym matowym lakierem uzupełnionym dla kontrastu czarnymi błyszczącymi wstawkami. W podobny sposób „upiększono” wnętrze. Roadster został także wyposażony w 19-calowe obręcze aluminiowe GFG z oponami Pirelli P-Zero w rozmiarze 245/30 z przodu i 355/25 z tyłu. W kabinie pasażerskiej znalazł się natomiast wysokiej klasy sprzęt nagłaśniający o łącznej mocy 1 600 watów.
Patrz też: TEST: Opel Isignia ecoFLEX - Ekokombinacja
Właściciel nie zdecydował się na wprowadzenie zmian pod maską, gdzie pracuje 6,5-litrowy silnik V12 o mocy 650 KM. Napęd przenoszony jest permanentnie na wszystkie cztery koła, co pozwala w pełni wykorzystać maksymalny moment obrotowy 660 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 3,4 sekundy, a po wciśnięciu pedału gazu w podłogę na prędkościomierzu pojawi się wskazanie 330 km/h.