Kokpit sam w sobie przybrał bardzo minimalistyczny design i jest zdominowany przez ultra-szeroki wyświetlacz, który zawiera cyfrowy zestaw wskaźników. Ponadto gigantyczny ekran zapewnia dostęp do różnych funkcji, a także pokazuje pozostały czas ładowania. Pod ekranem znajduje się wiele fizycznych przycisków pozwalających użytkownikom regulować głośność lub całkowicie wyciszyć centrum rozrywki. W dolnej części znajduje się kilka otworów wentylacyjnych, a po bokach przycisk od świateł awaryjnych i najzwyklejsze pokrętła sterujące klimatyzacją.
Reflektory z czujnikiem zmierzchu, wspomaganie utrzymania pasa ruchu, kamery cofania, które zastępują tradycyjne lusterka, sterowanie głosem, podgrzewana kierownica, przycisk rozrusznika i masa innych, to zaledwie część tego, co zaprezentuje Honda w nowym elektrycznym prototypie.
Dodatkowo Urban EV zamiast wersji 3-drzwiowej, pojawi się w wariancie 5-drzwiowym z zawiasami z przodu, co wyklucza plotki o drzwiach typu "suicide". Ponadto liczba miejsc siedzących wzrosła z czterech do pięciu. Szczegóły dotyczące układu napędowego są jeszcze znane, dlatego musimy cierpliwie poczekać na oficjalny debiut, który będzie miał miejsce 5 marca 2019 roku w Genewie. Istnieje spora szansa, że ujrzymy auto w salonach jeszcze tego roku.