Peugeot e-208 będący bliźniakiem Opla Corsa-e jest już w ofercie polskich dealerów. W standardzie Active kosztuje 124 900 zł. Po drugiej stronie cennika stoi wersja GT wyceniona na 146 800 zł. Ta najwyższa wersja wyposażenia, jaka widnieje w ofercie producenta, otrzymała topowe elementy składowe, które wzbogaca m.in. najnowszy Peugeot i-Cockpit 3D. Wielofunkcyjna kierownica została pokryta skórą licową z chromowanym wykończeniem i emblematem GT. Zgary na linii wzroku kierowcy ukazują informacje na dwóch poziomach, a ekran dotykowy ma przekątną 10-cali. Liczne systemy wspomagania prowadzenia pochodzą z wyższych segmentów rynku.
Nowoczesne wnętrze
Wnętrze samochodu może zdobić tapicerka Alcantara Greval oraz deska rozdzielcza pokryta miękkim tworzywem z przeszyciami i panele drzwiowe wykończone w stylu Carbon. Przednie fotele w topowej wersji są podgrzewane, podobnie jak boczne lusterka sterowane elektrycznie z funkcją podświetlenia podłoża. W opcji GT pojawia się także 8-kolorowe ambientowe oświetlenie. Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV ma funkcję rozpoznawania głosu i darmowe aktualizacje oraz 3 lata subskrybcji dla usług TOMTOM Traffic, 2 gniazda USB (1x Typu A, 1x Typu C) i tuner cyfrowy DAB.
Sprawdź: Nowy Peugeot 208 wyceniony. Sprawdź polski CENNIK miejskiego auta
Wszystkie informacje wyświetlą się na 10-calowym multimedialnym ekranie dotykowym HD. Kabinę auta możemy dodatkowo doposażyć w indukcyjną ładowarkę telefoniczną (+400 zł).
Atrakcyjny design
W cenie wariantu topowego GT e-208 otrzymamy także metalizowany żółty lakier Faro oraz 17-calowe felgi aluminiowe SHAW z oponami 205/45 R17V. Pozostałe dostępne lakiery metalizowane to Szary Artense, Czarny Perla Nera (+2100 zł) oraz 3 lakiery specjalne: Biały Nacre, Czerwony Elixir, Niebieski Vertigo (+2900 zł). Opcjonalnie można też zamówić kontrastowy dach w malowaniu Black Diamond (+500 zł). Pozostając przy dachu, za dopłatą możemy zamówić panoramiczny szklany dach z manualną roletą (+2000 zł).
Zobacz też: Nowy Peugeot 2008 zaprezentowany. Wyposażenia i technologii mu nie brakuje - WIDEO, ZDJĘCIA
Istotną częścią nadwozia są także reflektory. W topowej wersji przednie światła otrzymały technologię PEUGEOT FULL LED TECHNOLOGY z kierunkowskazami LED. Ponadto z przodu mogą znaleźć się także czujniki zmierzchu i czujnik deszczu. Światła z tyłu również otrzymały technologię LED.
Bezszelestny napęd
Za napęd Peugeota e-208 odpowiada silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM). Jego maksymalny moment obrotowy na poziomie 260 KM trafia wyłącznie na przednią oś, co przy masie własnej 1455 kg powinno pozwolić na sprint od 0 do 100 km/h w czasie 8,1 sekundy. Prędkość maksymalna — by nie narażać akumulatorów — ze względu wynosi wyłącznie 150 km/h. Niby w sam raz na autostradę, jednak według WLTP zasięg na jednym ładowaniu wynosi ok. 340 kilometrów.
Przeczytaj także: TEST, OPINIA - Peugeot 508 GT 1.6 Turbo 225 KM EAT8: Francja elegancja
Przy zakupie tego elektryka będziemy mogli liczyć na dofinansowanie ze strony rządu, gdyż próg cenowy wersji podstawowej nie przekracza 125 tys. zł. Podobnie wyceniony jest bliźniaczy Opel Corsa-e (od 124 900 złotych). Produkcja modelu e-208 ruszy w lutym 2020 roku.
Peugeot 208 - polski cennik
KLIKNIJ i POBIERZ - pełni cennik PDF
wersja | Like | Active | Allure | GT Line | GT (e-208) |
---|---|---|---|---|---|
PureTech 75 S&S M5 | 53 900 zł | 57 900 zł | 66 900 zł* | - | - |
PureTech 100 S&S M6 | - | 63 400 zł | 72 400 zł | 80 900 zł | - |
PureTech 100 S&S EAT8 | - | 71 400 zł | 80 400 zł | 88 900 zł | - |
PureTech 130 S&S EAT8 | - | - | 86 700 zł | 95 200 zł | - |
BlueHDi 100 S&S M6 | 67 900 zł | 71 900 zł | 80 900 zł | 89 400 zł | - |
Silnik elektryczny 136 KM (100 kW) |
- | 124 900 zł | 130 300 zł | 137 800 zł | 146 800 zł |
*produkcja od marca 2020