Ten moment wprowadzenia odświeżeń to nie przypadek. Fiat ze swoim modelem Tipo stanowi mocną konkurencję dla C-Elysee, a Włosi zamierzają w najbliższym czasie pokazać wersję hatchback oraz duże kombi. Francuzi nie mogli więc czekać.
Zobacz też: Nowy Citroen C3 - znamy CENY i wyposażenie
Oczywiście nadwozie zachowało swój charakterystyczny, trójbryłowy kształt, a modyfikacje pojawiły się głównie w pasie przednim. Nowy grill, światła z LED-ami do jazdy dziennej, 16-calowe felgi, oferta kolorów odświeżona o dwa nowe kolory, Lazuri Blue i Aluminium Grey, oraz świetnie prezentujące się lampy z tyłu z efektem 3D – to najważniejsze elementy liftingu nadwozia.
Wewnątrz zamontowano 7-calowy ekran systemu multimedialnego, który pozwala połączyć swój telefon nie tylko przez Bluetooth, ale i przez rozwiązania Android Auto oraz Apple Car Play, umożliwiające prezentowanie ekranu telefonu na wyświetlaczu auta. Do zestawu dołączyła nawigacja, która na niektórych rynkach będzie pobierała dane o cenach paliw lub korkach na wyznaczonej trasie.
Ofensywa Citroena: TEST Citroen C4 Picasso 1.2
W zależności od rynku Citroen C-Elysee dostępny będzie z silnikami PureTech (82 konie mechaniczne, wolnossący), VTi (115 koni) dieslami HDI (około 90 koni) oraz Blue HDI (100 koni mechanicznych). Połączone będą z sześciobiegowymi przekładniami manualnymi oraz automatycznymi.
Nowy Citroen C-Elysee pojawi się na rynku w pierwszym kwartale przyszłego roku. Jeśli importer nie przesadzi z cenami, Fiat Tipo może mieć mocnego konkurenta.