DS oddzielony od Citroena, ma spełniać najwyższe oczekiwania klientów i konkurować z markami premium. Firma musi jednak najpierw rozszerzyć swoje portfolio.
Po modelu DS5, przyszła kolej na DS4, które przy okazji prac dostosowujących auto do wymagań nowej marki, przerodziło się w dodatkową odmianę DS4 Crossback. W aucie tym zawieszenie uległo podwyższeniu o 30 mm, na krawędzie nadkoli trafiły delikatne plastikowe osłony, a do dachu przytwierdzono relingi. DS4 to z wyglądu całkiem nowa atrapa wlotu powietrza, innowacyjne lampy przednie DS LED Vision, czy duży zakres możliwości personalizacji stylizacji zewnętrznej i wnętrza.
Zobacz też: Paryski szyk w Warszawie. Marka DS otworzyła salon
Samochody DS4 będą mogły być wyposażone w kilka silników. Benzynowy 1.2 PureTech połączony z 6-biegową skrzynią manualną dostarczy 130 KM i 230 Nm. Mocniejsza jednostka 1.6 THP o mocy 165 KM i 240 zostanie połączona z 6-biegową skrzynia automatyczną. Dostępny będzie także benzynowy motor 1.6 THP 210 KM i 285 Nm. Wysokoprężne 1.6 BlueHDi 120 KM i 300 Nm może być połączone ze skrzynią manualną lub automatyczną, podobnie jak 2.0 BlueHDi 150 KM i 370 Nm. Najmocniejszy diesel 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM i 400 Nm pojawi się tylko z 6-biegową skrzynią automatyczną. Wszystkie jednostki będą wspierane systemem Stary&Stop.
Nowe modele marki DS zadebiutują podczas zbliżającego się Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Targi odbędą się w dniach 17-27 września 2015 r. Poprawione DS4 ma pojawić się w europejskiej sprzedaży jeszcze w tym roku.