Tak naprawdę 488 Spider nie różni się niczym od 488 GTB. Za pomocą jednego przycisku można się pozbyć tylko fragmentu sztywnego dachu, którego konstrukcją bardzo się chwalą - jest ona lżejsza od płóciennej o 25 kg, a proces składania/rozkładania trwa zaledwie 14 sekund. Włosi twierdzą też, że otwarta wersja "488-ki" nie ma żadnych problemów ze sztywnością nadwozia. Możliwe to było dzięki zastosowaniu wzmocnień ze stopów magnesu. A jak wygląda waga?
Nie przegap: Ferrari 488 GTB: turbodoładowany następca modelu 458 Italia
Ferrari 488 Spider jest cięższe od 488 GTB o 50 kg, ale w porównaniu do otwartej odmiany 458 Italia, schudło o 10 kg. A co z napędem? Tak jak w przypadku zamkniętego 488 GTB, za kierowcą znajdziemy podwójnie doładowane V8 o pojemności 3.9 l i mocy 670 KM i 760 Nm momentu obrotowego. Osiągnięcie pierwszych 100 km/h trwa zaledwie 3 sekundy, a 200 km/h pojawia się na prędkościomierzu po 8,7 sekundy.
Światowa premiera Ferrari 488 Spider ma odbyć się podczas wrześniowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie.