Ferrari LaFerrari to bardzo rzadki samochód. Wyprodukowano tylko 499 egzemplarzy, a cena za sztukę rozpoczynała się w przeliczeniu na złotówki od około 5 mln zł. Każdy szczęściarz, któremu udało się kupić to auto, postawił na dobrą inwestycję. Dziś aby posiadać używane LaFerrari, trzeba zapłacić przynajmniej drugie tyle.
Odkryta wersja, czyli LaFerrari Spider będzie świętować swój debiut na Salonie Samochodowym w Paryżu. Hiperwóz z wierzgającym koniem w logo, będzie się różnił od zamkniętej wersji głównie linią dachu. Auto według zapewnień włoskich speców zachowa tą samą sztywność nadwozia co coupe, i będzie dysponować takimi samymi osiągami.
Zobacz: LaFerrari kontra KTM Super Duke R: nietypowy pojedynek
Do napędu służy znany już benzynowy silnik 6.3 V12 (moc 800 KM i 700 Nm) wsparty jednostkę elektryczną (moc 163 KM i 270 Nm). Hybrydowe połączenie generuje w sumie 963 KM oraz 970 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przenosi na koła 7-biegowa przekładnia DCT. W zamkniętym modelu przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 2.9 s, a szybkość maksymalna wynosi 350 km/h.
Z pierwszych niepotwierdzonych informacji wynika, że Włosi planują wyprodukować 150 sztuk. Cena nie jest podana, za to wiadomo, że cała zaplanowana pula aut już została wyprzedana.