Fiat 500 od rozpoczęcia produkcji w 2007 roku jest wytwarzany w Tychach. Kiedy model wprowadzono na rynek Stanów Zjednoczonych, auto zaczęto składać również w meksykańskim Toluce. Odmiana na 2014 rok będzie występować w czterech poziomach wyposażenia i z czterema różnymi jednostkami napędowymi. Podstawowym silnikiem w gamie będzie 1.2 69 KM o prostej, niezawodnej konstrukcji. Bardziej wymagający do wyboru będą mieli motor 0.9 TwinAir Turbo w wariantach mocy 85 KM i 105 KM. Fani diesli również znajdą coś dla siebie - 1.3 MultiJet II 16v o mocy 95 KM z systemem Start&Stop.
Przeczytaj też: Fiat 500 nowej generacji pojawi się w 2016 roku
Podstawowa wersja wyposażenia Pop dostępna z silnikiem 1.2 69 KM (cena od 45 tysięcy złotych) w standardzie posiada m.in. centralny zamek, elektrycznie lusterka i przednie szyby, dwustopniowe wspomaganie kierownicy DualDrive, światła do jazdy dziennej, radioodtwarzacz, komputer pokładowy z systemem MyCar. Bezpieczeństwo zapewnią systemy ABS+EBD+BAS oraz aż siedem poduszek powietrznych. Poza bazową wersją, klienci mają do wyboru bogatsze odmiany Lounge, Sport, a także nowość w gamie – wersję Cult.
Zmiany na rok modelowy 2014 są bardzo dyskretne. Tradycyjne wskaźniki zostały zastąpione centralnym wyświetlaczem TFT (w wersji Sport i Cult), który pełni także funkcję rozbudowanego komputera pokładowego. Pojawiły się nowe wzory tapicerek, przestylizowano także kilka niuansów we wnętrzu. Poszerzono również paletę lakierów nadwozia.
Wersja | Cena |
Pop | od 45 000 zł |
Lounge | od 53 000 zł |
Sport | od 54 000 zł |
Cult | od 61 000 zł |
.
Ceny w tabeli dotyczą Fiata 500 z podstawową jednostką napędową 1.2 69 KM