Fiat 500, niczym swój pierwowzór z 1957 roku, stał się niezwykle często kupowanym autem. Fikuśna stylistyka i w miarę przystępna cena przyczyniły się do dużego sukcesu typowo miejskiego samochodu. Teraz, dla osób które szukają naprawdę wyjątkowej i wyróżniającej się wersji, Fiat przygotował wersję Riva.
To nie przypadek. Łodzie Riva to zdumiewający efekt kunsztu rzemieślniczego. Fiat nawiązuje do tej legendy poprzez mahoniową deskę rozdzielczą oraz drążek zmiany biegów. Siedzenia obszyto ekskluzywną skórą Poltrona Frau w kolorze kości słoniowej. Obudowy lusterek, klamki oraz ramka pokrywy silnika są chromowane, a całości dopełniają 16-calowe, 20-ramienne felgi zaprojektowane specjalnie dla tej serii. Lakier przygotowany dla Fiata 500 Riva to „Sera” z gamy Aquariva Super.
Zobacz też: Przewrócona laweta z nowymi Fiatami i Lanciami. Kierowca był pijany
Fiat 500 Riva z silnikiem 1.2 o mocy 69 koni mechanicznych dostępny jest od 64 000 złotych (74 000 za 500C bez dachu). Wyposażenie jest niemal kompletne, dopłaty wymagają tylko czujniki parkowania z tyłu (1100 złotych) czy przyciemniane tylne szyby (550 złotych).
Pierwszych 500 egzemplarzy przeznaczonych na rynki europejskie otrzyma specjalną tabliczkę z numerem auta z dodatkową możliwością indywidualizacji.