Rozciągnięte nadwozie 500L powiększyło się z 4174 mm do 4350 mm, co pozwoliło na wygospodarowanie większej przestrzeni bagażowej. Dzięki temu ulokowane w podłodze dwa chowane siedzenie, umożliwiają przewóz aż 7 osób na pokładzie. Litraż bagażnika przy złożonych fotelach wynosi 638 l, gdzie dla porównania w konwencjonalnym Fiacie 500L podróżni do dyspozycji mieli 400 litrów w kufrze.
Pod maską nie będzie rewolucji - jednostki to dobrze znane, małolitrażowe fiatowskie silniki. Gamę rozpocznie 16-zaworowy benzyniak 1.4 95 KM, a kolejny wariant to 8-zaworowy 0.9 TwinAir 105 KM. W kwestii wysokoprężnej pojawi się także popularny 1.3 MultiJet 85 KM oraz nieco mocniejszy 1.6 MultiJet 105 KM.
>>> Fiat 500L 1.4 16V - TEST minivana w stylu retro od SuperAuto24.pl <<<
Produkcja samochodu zostanie zlokalizowana w niedawno oddanym do użytku zakładzie Fiata w Serbii. We Włoszech zamówienia na 500L Living w salonach sprzedaży, zaczną być przyjmowane w od lipca. Na razie nie wiadomo kiedy dokładnie auto trafi do Polski, ale pewne jest, że stanie się to jeszcze w bieżącym roku.