Fiat 500L po liftingu nawiązuje do swojego mniejszego brata. Tak jak kultowa, miejska pięćsetka, 500L otrzymał światła do jazdy dziennej w kształcie nawiązującym do emblematu małego Fiata, dwóch zer w logo 500. Z przodu pojawił się też element zderzaka, w którym znaleźć można świetnie wyglądające elementy, nawiązujące do diamentów. Z tyłu z kolei światła przeciwmgłowe oraz cofania umieszczono niżej, przez co ich efektywność wzrosła.
Zobacz też: Następca Fiata Punto nie dla Europy
Fiat 500L dostępny jest z trzema rodzajami dachu – w kolorze nadwozia, błyszczącym czarno-białym oraz matowo czarnym.
W środku znajdziemy nawet 7-calowy ekran multimediów, które to obsługują łączność Apple Car Play oraz Android Auto.
Niespodzianką jest pojawienie się w ofercie wersji Cross (wcześniej znanej jako Trekking). Obejmuje ona nowe zderzaki i osłonę podwozia, odświeżone 17-calowe koła z dwukolorowym wzorem w romby oraz masywną kratką chłodnicy. W standardzie zwiększono prześwit o 25 mm i dodano nowy przełącznik wyboru trybu jazdy. Obracając pokrętłem w konsoli środkowej, kierowca ma do wyboru trzy różne tryby reagowania pojazdu w zależności od stylu jazdy i warunków panujących na drodze: Normal, Traction+ i Gravity Control.
Pisaliśmy o: TEST Fiat Tipo Station Wagon: stara, dobra szkoła
Fiat 500L w wersji Pop z silnikiem benzynowym 1.4 l o mocy 95 koni kosztuje już 55 500 zł. W tej wersji wyposażenia mamy m.in. seryjne radio Uconnect CD/MP3 z 5-calowym ekranem dotykowym oraz klimatyzację manualną, tempomat i światła do jazdy dziennej. Natomiast wersja uterenowiona, czyli Cross, z tym samym silnikiem kosztuje 67 500 zł.
Fiat 500L po liftingu - ceny
.
Silnik/Wersja | Pop | Pop Star | Lounge | Cross |
1.4 16v 95 KM | 55 500 zł | 59 500 zł | 66 500 zł | 67 500 zł |
0.9 8v 105 KM | - | 62 500 zł | 69 500 zł | 70 500 zł |
1.4 16v T-Jet 120 KM | - | 65 500 zł | 72 500 zł | 73 500 zł |
1.6 MultiJet II 16v 120 KM | - | 74 500 zł | 81 500 zł | 82 500 zł |