Plany sprzedaży Bravo były ambitne. Fiat chciał sprzedawać rocznie 120 tys. aut tego modelu. Aby produkcja Bravo przynosiłafirmie zyski, niezbędna była roczna sprzedaż co najmniej 75 tys. sztuk. Jednak według firmy badawczej JATO Dynamics sprzedaż taką udało się osiągnąć tylko w latach 2007-2008, zaś w 2010 r. sprzedano jedynie 44 850 egzemplarzy Bravo.
Według informacji „Automotive News Europe”, Fiat chciałby powalczyć o dobrą pozycję w segmencie crossoverów, do czego zachęca sukces Nissana Qashqaia - auta wyglądającego jak SUV, a które jednak zalicza się do popularnej klasy kompaktów. Warto przypomnieć, ze Qashqai zastąpił w ofercie Nissana model Almera, którego sprzedaż zaczęła kuleć z uwagi na silną konkurencję i nie najmłodszą już konstrukcję auta. Ta decyzja Nissana okazała się bardzo słuszna, o czym świadczą wyniki sprzedaży Qashqaia - w 2010 r. sprzedaż tego modelu w Europie wyniosła 216 tys., co uplasowało go na piatym miejscu listy najczęściej kupowanych kompaktów. Dla porównania sprzedaż króla klasy kompakt - Volkswagena Golfa - ponad 500 tys. egzemplarzy