Fiat wyjątkowo ostrożnie podszedł do modyfikacji zewnętrznych. Panda po faceliftingu otrzymała dwa nowe kolory – pastelowy, czerwony Amore oraz szary, ukryty pod nazwą Colosseo. Nie zabrakło też stylowych wzorów aluminiowych felg.
Znacznie więcej zmieniło się w środku. Fiat otrzymał nowy design deski rozdzielczej, przez co łatwiej odczytać jej wskazania. Nowe grafiki (np. z geometrycznymi wzorami) i kolory znajdziemy też w ofercie tapicerek.
Zobacz też: Maluch w Maluchu! 4-latek szaleje na torze!
Konfigurując Fiata Pandę można zdecydować się również na system Uconnect, który umożliwia połączenie się z autem poprzez aplikację. Dodatkowo mamy Bluetooth, porty USB oraz system rozpoznawania mowy.
Niezmieniona pozostaje gama silników. W ofercie znajdzie się więc dwucylindrowy motor Twinair 0.9 oraz jednostka 1.2 o mocy 69 koni mechanicznych. Zwolenników rozwiązań wysokoprężnych zainteresuje 95-konny MultiJet II.
Odświeżony Fiat Panda zawita na salon samochodowy w Paryżu. Pojawiają się informacje, że pomimo odświeżenia gamy, ceny Fiata Pandy spadną.