Fiat w porównaniu z konkurencyjnymi markami, nadzwyczaj długo trzyma w ofercie swoje modele. Świetnym przykładem takiego działania jest choćby trzecia generacja Punto, która ma już na karku 9 lat. Z tego powodu co jakiś czas przeprowadzane są liftingi oraz zabiegi upiększające w postaci wprowadzania kolejnych oryginalnych serii.
W przypadku Punto Young zmian nie ma zbyt wiele. Leciwe już auto klasy B ma kusić klientów czarnymi wykończeniami nadwozia, 15-calowymi alufelgami, a także malowanymi na szaro obudowami lusterek. W kabinie natomiast można zyskać lepsze wyposażone z klimatyzacją i zestawem audio firmy Clarion na czele. Jest też ładna tapicerka, a także żółte, kontrastowe szwy z logotypem serii Young na zagłówkach.
Przeczytaj też: Fiat Punto 2012 1.3 MultiJet II - TEST odmienionej "kropki" od SuperAuto24.pl
Jeśli chodzi o mniejszą Pandę, to autko plasujące się w segmencie mini otrzymało podobne poprawki wyposażenia wnętrza (nowa tapicerka z żółtymi szwami, audio Clarion, czy klimatyzacja). Na zewnątrz odmłodzenie podkreślono fluorescencyjnymi, żółtymi wykończeniami, specjalnymi naklejkami z boku oraz malowanymi na szaro kołpakami i obudowami lusterek.
Punto i Panda Young są już dostępne we włoskiej sprzedaży. Na tamtejszym rynku za przyjdzie zapłacić za taką Pandę minimum 11 360 euro, a za Punto minimum 12 710 euro.