Z okazji 40. urodzin Fiat Panda przeszedł niewielki lifting, który w gruncie rzeczy zmienił więcej, niż można by przypuszczać. Zaczynając od nadwozia warto podkreślić, że włoski mieszczuch otrzymał przemodelowane zderzaki, inne listwy boczne oraz nowe wzory felg, które świetnie podkreślają miejski temperament Pandy.
Sprawdź: Fiat 500e La Prima - CENA. Tyle kosztuje pierwsza edycja elektrycznej pięćsetki
Odświeżone wnętrze
Nieco więcej zmian można dostrzec w kabinie. Poza nowymi wzorami tapicerki na pokładzie pojawiły się także ciekawy motyw deski rozdzielczej ozdobionej kawałkami drewna pochodzącego z recyklingu (wersja Cross). Na środku deski rozdzielczej zawitał także 7-calowy dotykowy ekran systemu multimedialnego, który jest w pełni kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto.
Panda na sportowo
Oferta modelu została również poszerzona o wariant "Sport", którym włoska marka chce trafić do młodszych odbiorców. Usportowiony wariant wyróżnia się 16-calowymi felgami, lakierowanymi w kolorze nadwozia lusterkami i klamkami oraz licznymi oznaczeniami "Sport". Model można też zamówić z kontrastowym czarnym dachem oraz w szarym matowym lakierze.
Przeczytaj także: Gdzie jest ten sport? Fiat 500X Sport kontra Mitsubishi ASX Insport - TEST, PORÓWNANIE, OPINIA
Wyjątkowo w tej wersji kabinę zdobi deska rozdzielcza w kolorze tytanu, czarna podsufitka oraz specjalne panele w drzwiach wykonane z ekologicznej skóry. Fotele zostały obite ciemnoszarą tapicerką materiałową zmieszaną z czymś przypominającym sztuczną skórę. Chcąc zmienić "sportową" Pandę w rasowego mieszczucha klienci mogą dobrać pakiet Pandemonio, w którego skład wchodzą: przyciemniane szyby tylne, czerwone zaciski hamulcowe oraz skórzana kierownica z czerwonymi przeszyciami.
Mała, miękka hybryda
Pod maską wszystkich wariantów Pandy będzie pracować 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1 litra, który generuje moc 70 KM. Wspierać go będzie mała hybryda, której zadaniem jest płynne uruchamianie jednostki (Start/Stop) i rekuperowanie energii podczas hamowania. Producent wspomniał też, że miękka hybryda ma również pomagać autu podczas przyśpieszania. Za przenoszenie napędu na przednią oś będzie odpowiadać 6-biegowy manual, jednak dla bardziej wymagających klientów jest także wersja Cross, która posiada napęd na wszystkie koła.