Kiedy debiutowała nowa generacja włoskiego malucha od początku było wiadome, że jego produkcja nie będzie prowadzona w Polsce. Wszystko miało związek z kryzysem gospodarczym i obietnicami szefa Fiata Sergio Marchionne. Obiecał on włoskim związkom zawodowym, że nowa Panda, będzie wytwarzana we włoskich zakładach w Pomigiliano d'Arco pod Neapolem. Teraz, produkcja ma zostać przeniesiona do Polski.
Czytaj: TEST Fiat Panda Cross 1.3 MultiJet II: przełajówka w rozmiarze mini
Obecnie w tyskiej fabryce produkowany jest przede wszystkim Fiat 500 i Ford KA. Od początku 2015 roku, mury opuściło ponad 200 tysięcy aut. Przeniesienie produkcji włoskiego "misia", ma jeszcze bardziej rozkręcić tyskie zakłady. Co dostaną Włosi do produkcji zamiast Pandy? Wszystkie informacje zostaną potwierdzone i przedstawione podczas wrześniowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie.