Zaprojektowany z polotem nowy Hyundai i20 szykuje się na podbój polskiego rynku. Auto powstało w europejskim centrum projektowym w Russelsheim w Niemczech, a to oznacza, że powstało z myślą właśnie o klientach z Europy. Nowe i20 jest obszerne, a jego wnętrze wykonano materiałami dobrej jakości. Koreańczycy nie szczędzili też na wyposażeniu, które zawiera wszystko to, co można znaleźć u konkurencji.
Zobacz też: Fleet Market 2014: Volkswagen Passat B8 zadebiutował w Polsce - ZDJĘCIA
Paleta silnikowa przeznaczona na europejskie rynki ma składać się z kilku silników. Podstawowa jednostka benzynowa ma pojemność 1.25 litra i generuje 75 KM lub 84 KM. Klienci poszukujący pojazdu o większej mocy będą mogli zdecydować się na silnik 1.4 litra o sile 100 KM. Nie zabraknie też jednostek wysokoprężnych - 1.1 litra 75 KM oraz 1.4 litra 90 KM. Za przeniesienie sił napędowych na koła przednie odpowiadać ma w podstawowym wariancie 1.25-litra 5-biegowa skrzynia manualna, a w pozostałych 6-biegowa. Z motorem 1.4 100 KM opcjonalnie występi 4-biegowy automat.