Z zewnątrz poza dodatkowymi emblematami mówiącymi o wersji hybrydowej różnic nie ma żadnych. Wewnątrz zmodyfikowano zegary oraz dodano zakładkę do systemu multimedialnego. Najwięcej różnic znajdziemy w napędzie.
Przeczytaj też: Nowy Ford Mondeo 2015 w Polsce: CENA zaczyna się od 89 000 zł
Pod maską pracuje 2-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, którą wspomagają dwa silniki elektryczne zasilane z akumulatorów litowo-jonowych. Całość ma osiągać 187 KM a moc na koła przenoszona będzie za pomocą bezstopniowej skrzyni CVT. Średnie spalanie deklarowane przez producenta ma oscylować na poziomie 4,2 l/100 km. Producent określił wytrzymałość baterii na 10 lat.
Zobacz też: TEST: Nowy Ford Mondeo dotarł do Europy – pierwsza jazda piątą generacją
Ford Mondeo oprócz wersji hybrydowej oferowany jest obecnie z trzema jednosktami benzynowymi (1.5 EcoBoost 160 KM, 2.0 EcoBoost 203 KM, 2.0 EcoBoost 240 KM) i trzema wysokoprężnymi (1.6 TDCi 115 KM, 2.0 TDCi 150 KM, 2.0 TDCi 180 KM). Powinny jeszcze pojawić się słabsze benzyniaki – prawdopodobnie oparte o motory 1.0 EcoBoost.
Polub SuperAuto24.pl na Facebooku