W europejskiej ofercie, w tym także i polskiej, znajdują się dwie wersje nadwoziowe i dwa silniki benzynowe. Pierwszy to 2.3 litra EcoBoost o mocy 317 KM i 432 Nm. Siła jest przekazywana na koła tylne. Pierwsze 100 km/h osiągane jest w 5,8 sekundy, a średnie zużycie paliwa to 8 l/100 km. Standardowo auto stoi na 19-calowych felgach z oponami w rozmiarze 255/40 R19. O hamowanie dbają tarcze o średnicy 352 mm z przodu i 330 mm z tyłu. Zainstalowano również mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym i system wspomagania podczas ruszania pod górę.
Zobacz też: Nowy Ford Mustang nareszcie wjeżdża do Europy
O wiele potężniejszy jest 5-litrowy silnik V8. Jednostka ta dostarcza moc 421 KM i 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Za przeniesienie mocy na koła tylne może odpowiadać 6-biegowa przekładnia manualna lub 6-stopniowy automat. Auto od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 4,8 sekundy. Auto seryjnie stoi na 19-calowych felgach z oponami: 255/40 R19 z przodu i 275/40 R19 z tyłu. Tarcze hamulcowe z przodu mają 380 mm średnicy, a z tyłu 330 mm. W wyposażeniu znajdziemy system kontroli startu. Producent deklaruje średnie zużycie paliwa na poziomie 12 l/100 km.
Ceny sportowego wozu startują w naszym kraju od 148 400 zł za wersję z silnikiem 2.3 EcoBoost. Model z otwieranym dachem jest droższy o 17 000 zł. Dopłata do automatycznej przekładni wynosi 9000 zł. Pojazd będzie można zamówić w naszym kraju tylko w sześciu wyselekcjonowanych salonach Forda.
.
Ford Mustang - CENA w Polsce
.
Silnik | skrzynia biegów | Fastback | Convertible |
2.3 EcoBoost | manualna, 6 | 148 400 zł | 165 400 zł |
2.3 EcoBoost | automatyczna, 6 | 157 400 zł | 174 400 zł |
GT 5.0 V8 | manualna, 6 | 169 400 zł | 186 400 zł |
GT 5.0 V8 | automatyczna, 6 | 178 400 zł | 195 400 zł |