Jak donosi Financial Times, Liberty Media zamierza przekształcić dotychczasowe Gran Prix w coś rodzaju SuperBowl – czyli gigantycznego eventu sportowego, finału futbolu, którym żyją całe Stany Zjednoczone.
Zobacz też: Polacy pobili rekord w sprowadzaniu aut!
Jak? Nowa komórka zajmująca się marketingiem ma za zadanie stworzyć platformę, która jeszcze bardziej przybliży ten sport publiczności. Oznacza to więcej materiałów poświęconych rywalizacji, produkcję filmów poświęconych kierowcom, maszynom i obiektom sportowym. Liberty Media zauważa, że Formuła 1 jest zdumiewającym produktem, który nie został odpowiednio wypromowany.
Pojedyncze Gran Prix może zostać przekształcone w ogromne wydarzenie, które ciągnąć się będzie nawet tydzień.
Co więcej, Formuła 1 znacznie częściej będzie gościć w USA. Mowa tu o rywalizacji w takich miejscach jak Miami, Nowy Jork, Los Angeles, a nawet Las Vegas.