Patrząc na koncepcyjnego S-MAXa od razu widać przywiązanie do globalnego języka stylistycznego marki. Widać dużą osłonę chłodnicy w charakterystycznym stylu rybiej paszczy, czy wąskie klosze reflektorów wyraźnie poprowadzone na boki karoserii. Opływowa stylistyka karoserii otrzymała wydatną linię przetłoczenia bocznego, chromowane elementy dekoracyjne i lampy utrzymane w nowoczesnym stylu.
>>> Ford Focus ST kombi 2.0 EcoBoost - TEST rodzinnej sportówki <<<
Poza prezentacją nowych systemów, ważną innowacją jest jednostka napędowa. Pod maską konceptu ulokowano turbodoładowany benzynowy motor o pojemności 1.5-litra EcoBoost z systemem zmiennych faz rozrządu. Rozwijana moc osiąga 178 KM i 240 Nm momentu obrotowego. Silnik ten zadebiutuje w modelu Fusion w 2014 roku, a nowy S-MAX w odmianie produkcyjnej zostanie zaprezentowany również w tym samym roku.
/źródło wideo: x-news/