Wszyscy, którzy liczyli na poważną modernizację Volkswagena Scirocco, mogą poczuć się rozczarowani. Lifting popularnego sportowego auta z Wolfsburga jest bardzo delikatny i praktycznie nie wnosi nic nowego, bo odświeżenie odnosi się raczej do subtelnych detali optycznych, poprawienia osiągów i ograniczenia zużycia paliwa.
Patrz też: Volkswagen T-ROC: tak będzie wyglądać nowa seria SUV-ów Volkswagena
Pod względem mechanicznym każda wersja silnikowa (poza Scirocco R) otrzyma w standardowym wyposażeniu system start/stop oszczędzający paliwo. Gamę silnikową wzmocniono o dodatkowe konie mechaniczne. Pierwszy motor 1.4 TSI generuje 125 KM (+3 KM) lub 180 KM (+20 KM). Kolejny 2.0 TSI oferuje 220 KM (+10 KM), a w najmocniejszej wersji R 280 KM (+15 KM). Wysokoprężne 2.0 TDI to natomiast 150 KM (+10 KM) a także 184 KM (+7 KM). Napęd nadal przekazywany będzie na oś przednią za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub zautomatyzowanej przekładni dwusprzęgłowej DSG.
/źródło wideo: x-news/