Charakterystyczny fordowski przód w formie rybiej paszczy wreszcie zagościł w kompaktowym Fordzie Focusie. Pięciodrzwiowy hatchback oraz kombi zostały wzięte na warsztat, co poskutkowało poważnym faceliftingiem. Auto widocznie poprawiono z wyglądu zewnętrznego, o czym świadczą inne lampy i zderzaki. Zmodernizowana została też kabina - ze szczytu zniknął mały wyświetlacz zestawu multimedialnego, na rzecz dużego dotykowego panelu. Focus słynący z bardzo dopracowanego układu jezdnego, otrzyma rozwiniętą paletę silnikową.
Przeczytaj też: Ford Focus ST kombi 2.0 EcoBoost - TEST rodzinnej sportówki od SuperAuto24.pl
W całkiem nowym wydaniu europejski debiut zalicza jedna z największych ikon amerykańskiej motoryzacji. Ford Mustang, który nie był oferowany wcześniej w Europie, ma wprowadzić świeży powiew do gamy modelowej aut sportowych, gdyż stał się po raz pierwszy w historii samochodem globalnym. Design muscle cara oparto o retro elementy. Układ jezdny zestrojono z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów, tak samo jak gamę jednostek napędowych. Z tyłu zastosowano niezależne zawieszenie, a z przodu postawiono tradycyjnie na kolumny typu McPherson. Najsłabszym silnikiem będzie rzędowy 4-cylindrowy, 2.3-litrowy EcoBoost o mocy 309 KM i 407 Nm. Najmocniejszy wariant to 5-litrowa jednostka V8, dostarczająca 426 KM i 529 Nm. Poza tym będzie jeszcze 3.7-litrowy motor V6, wytwarzający moc 304 KM i i 365 Nm.
/źródło wideo: x-news/