Podobnie jak w przypadku poprzednich generacji, najnowsza Skoda Octavia Scout bazuje na wersji Combi. Z zewnątrz różni się ona od standardowej siostry czarnymi nakładkami na zderzaki, nadkola i progi, a także srebrnymi osłonami podwozia. Ponadto prześwit w porównaniu do bazowej Octavii wzrósł o 33 mm na korzyść Scouta. Auto seryjnie toczy się na 17-calowych felgach z lekkich stopów. We wnętrzu natomiast zaledwie kilka detali uzmysłowi kierowcy, że jeździ nieco uterenowioną odmianą czeszki.
Patrz też: Skoda Octavia III 1.8 TSI - TEST trzeciej generacji polskiego bestselleru
Pod maską może pracować jeden z dwóch silników wysokoprężnych lub motor benzynowy. Co ważne napęd trafia na wszystkie koła za pomocą układu Haldex piątej generacji. Producent chwali się, że nowe rozwiązania pozwoliły na wzrost siły pociągowej w porównaniu z poprzednią generacją o 25% (do 2 ton). Dodatkowo powiększeniu uległy kąty natarcia i zejścia, co powinno pozwoli zjechać na szlaki nieco rzadziej uczęszczane przez kierowców.
/źródło wideo: x-news/