Renault zachęca wszystkich do wybrania "alternatywnej drogi" w dniach od 23 kwietnia do 10 lipca 2018 roku. Jest to europejska kampania realizowana we współpracy z Lucasfilm, Disneyem i Publicis Conseil, która zostanie pokazana w 25 krajach.
Zjednoczenie mocy Renault i "Han Solo. Gwiezdne wojny - historia" ma oznaczać wielką przygodę. Najnowszy film o ulubionym łotrze w galaktyce opowiada historię o tym, jak Han Solo wybrał alternatywną drogę i poznał swojego wiernego towarzysza i drugiego pilota - Chewbaccę. To nie pierwsza kampanie Renault we współpracy z producentami sagi Gwiezdne Wojny. Kilka miesięcy temu pisaliśmy o limitowanej wersji renault Zoe, w malowaniu nawiązującym do Gwiezdnych Wojen.
Zobacz: Limitowane Renault ZOE dla fanów Gwiezdnych Wojen
W nowej kampanii Renault Kadjar, Han Solo i Chewbacca pokażą jak podążać własnymi drogami. Można spodziewać się kosmicznej przygody, w której... Renault Kadjar zastąpi Sokoła Millenium i znajdzie się w samym środku szaleńczego pościgu.
Ranault optymistycznie podchodzi do tematu. "Z pomocą Chewbakki i jego kuszy energetycznej wszystko musi się udać! Z takim wsparciem oraz napędem 4WD Lock ucieczka jest tylko kwestią czasu". Trzeba przyznać, że to jedna z dziwniejszych kampanii reklamowych ostatnich czasów...
Powrót do rzeczywistości
Od 12 maja 2018 Renault w wybranych salonach umożliwi przeżycie przygód Hana i Lando w "Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie". Odwiedzający będą mogli obejrzeć fragmenty nowego filmu na cztery tygodnie przed premierą. Pokaz odbywa się w technologii VR, która dostarcza widzom wielu niepowtarzalnych wrażeń.