Poza najnowszą hybrydą, aktualna generacja Hondy CR-V oferuje silnik 1.5 VTEC TURBO w dwóch wariantach mocy – 173 KM (tylko z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przód lub na wszystkie koła), oraz 193 KM (tylko z przekładnią CVT i napędem AWD). Właśnie do gamy modelu dołącza benzynowy silnik o objętości skokowej 2 litrów, który współpracuje z silnikiem elektrycznym, a napęd przekazuje bezstopniowa przekładnia CVT.
Przestronne wnętrze
Po raz pierwszy Honda postanowiła wprowadzić do oferty modelu CR-Vwariant siedmioosobowy. Kabina stała się jeszcze bardziej przestronna za sprawą większych wymiarów zewnętrznych, dłuższego rozstawu osi i poszerzonego rozstaw kół. Powiększono także bagażnik. Szerokie tylne drzwi mają zagwarantować najlepszy w klasie dostęp do trzeciego rzędu siedzeń.
Tanio nie jest
Najtańsza Honda CR-V Hybrid z napędem na przednią oś i w bazowej wersji wyposażenia Comfort, będzie w polskich salonach kosztowała 132 400 zł. Za lepiej wyposażoną wersję Elegance zapłacimy 142 500 zł, a za topową dla FWD wersję Lifestyle – 156 800 zł. W przypadku wariantu z napędem na przednią oś, producent nie przewiduje topowej wersji wyposażenia Executive. Natomiast w wersji z napędem 4x4 zabrakło bazowej odmiany Comfort. Czteronapędowa hybrydowa Honda CR-V otwiera cennik kwotą 151 tys. zł czyli o dobre 20 tysięcy drożej, od bazowej odmiany z napędem na przód. Topowa wersja uszczupli domowy budżet o bagatela 180 tys. zł. Warto dodać, że bazowa Honda CR-V z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO kosztuje 109 900 zł.
Honda CR-V - polski CENNIK:
Silnik / wersja | Comfort | Elegance | Lifestyle | Executive |
2.0 i-MMD FWD | 132 400 zł | 142 500 zł | 156 800 zł | - |
2.0 i-MMD AWD | - | 151 000 zł | 165 300 zł | 180 000 zł |