Mimo wciąż nowoczesnej sylwetki, Honda CR-V została poddana delikatnemu retuszowi. Główne zmiany dotyczą przodu samochodu, gdzie designerzy przeprojektowali grill, światła do jazdy dziennej LED i zderzak. Inne są też lusterka zewnętrzne i wzory obręczy ze stopów lekkich. Z informacji w sieci wynika, że producent odświeżył również paletę kolorów nadwozia i zmodyfikował pakiety wykończenia wnętrza.
Przeczytaj też: TEST Hondy CR-V z silnikiem 1.6 i-DTEC - pierwsza jazda małym dieslem
Co ciekawe lifting był tylko wizualny i nie zmieniono nic od strony mechanicznej. Taka odświeżona CR-V trafi na rynek Stanów Zjednoczonych jeszcze w tym roku. Kiedy dokładnie pojawi się na Starym Kontynencie jeszcze nie wiadomo. Obecnie klienci Hondy w Europie mogą wybierać samochód z jednym z trzech silników: jest benzynowy 2.0 i-VTEC 150 KM/192 Nm, a także dwa Diesle: 1.6 i-DTEC 120 KM/300 Nm lub 2.2 i-DTEC 150KM/349 Nm.