Japoński SUV jest obecny na rynku od 2012 roku. W drugiej połowie 2014 pojawiły się informacje o tym, że producent szykuje kurację odmładzającą. Najpierw pojawiły się pierwsze zdjęcia szpiegowskie, potem oficjalne wersja amerykańska, a teraz poznaliśmy odmianę europejską. Tak jak w przypadku modelu zza wielkiej wody delikatnie przestylizowano pas przedni, gdzie światła do jazdy dziennej zmieniły miejsce i lekko poprawiono osłonę chłodnicy.
Przeczytaj też: TEST - nowa Honda CR-V z silnikiem 1.6 i-DTEC - pierwsza jazda małym dieslem
Wewnątrz auta pojawił się nowy system multimedialny Honda Connect z 7-calowym wyświetlaczem dotykowym, aplikacją wyświetlającą zawartość podłączonego smartfona, radiem internetowym, nawigacją satelitarną Garmin i kamerą cofania. Dodatkowo pod maską zawitał nowy silnik wysokoprężny o pojemności 1.6 litra i mocy 160 KM. Zastąpi on nieco przestarzałą już jednostkę 2.2 litra.
Odświeżona Honda CR-V zostanie pokazana dziennikarzom już na przełomie stycznia i lutego, a do sprzedaży trafi wiosną 2015 roku. Produkowana będzie w brytyjskiej fabryce Hondy w Swindon. Cena? Niestety jeszcze nieznana.